New week

2008-12-22 / 11:51:46
Då var det en ny vecka då! Veckan som faktiskt förmedlar julafton 08!
Är just nu hos mormor o morfar. Mamma och min moster har dragit sej till stan för att shoppa. Och vi kusiner ska snart vi med. Det är smocfullt med folk överallt, varje affär... Nice!

Just nu tänker jag bara seja att det är så otroligt onödigt att skicka dåliga kommentarer. Jag läser inte, jag aderar dom bara. Hur orkar man ens?  Det är ganska lågt tycker jag. Känns faktiskt som om alla är emot mej just nu.. Fattar inte varför..

Anyway, nu ska vi dra.
Poks!
Kommentarer
Postat av: feffe

Yeeeeeiii julAFtoooon om 2dar :D :D

2008-12-22 @ 19:43:42
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0