Kvälls inlägg

2008-12-26 / 00:10:42
Halloj, halloj!
Nu sitter jag här hos mormor o morfar lite och umgås med släkten som är här över jul. Vi har just spelat klart familje geni. Jag och Elin kom faktiskt 2:a. Fast vi hade ju barn frågor. Annars om vi hade haft vuxen frågor hade vi faktiskt varit ganska smarta, för dom är verkligen svåra en del. Till och med barn frågorna, endel.
Oj, det blev mycket om den lilla spel-matchen!

Har försökt fota lite ljus hemma innan vi for hit. Och fick några riktigt bra resultat! det är så kul att ha en systemkamera!! Var beredda på att jag kommer ladda bilder mycket mer bilder nu, så enkelt, så smidigt och samtidigt sååå kul!

Nu ska vi fara hem. Klockan är faktist 00:10! Uch, vad sent det blivit nu vid jul. Sen sover man till 14 också.. Nä, imorgon ska jag vakna tidgare, och fota med Idisen!
Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0