Juldagen

2008-12-25 / 14:19:55
Godmorgon! Oj, vad jag missade mina planer för denna dagen! Verkligen. Jag vaknade vid 14.. Tänkte ut och fota idag, men nu har der redan börjat mörkna.. så det ger ju inte så mycket. Men vi får se!
Har legat i sängen och ätit praliner. Fotat lite med min älskling osv..

Har glömmt min USB sladd hos mormor o morfar, så får lägga ut bilder från paketen och det ikväll eller nånting sånt. För jag vill gärna lägga ut bilder och skriva vad det är samtidigt xo)
Hoppas det duger? :o)

Poks!
Kommentarer
Postat av: kena

Sova till 14;00 det är ju skandal...jag skulle oxå vilja sova så länge !!!

2008-12-25 @ 16:00:51
URL: http://kenasblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0