lev människor, leeeev

2011-05-11 / 13:05:17
Åh vad jag taggar livet just nu. Allt känns bara så himla bra. (haha.. skrattar lite för mig själv då jag typ låg och störtgrinade igår och tyckte synd om mig själv, men hejhej huörsvängningar!!)

Det är bara några ynka skolveckor kvar nu, sen så är det dags för sommar. Fattar ni!? Sommar!! Så himla skönt... kan knappt bärga mig, är helt övertaggad. Ska verkligen ta vara på sommaren nu också. Vara ute mycket och verkligen göra all jag vill. Sen så känns det ju inte precis dåligt att veta att jag sitter på ett plan påväg till fina Grekland om sisådär 2 månader heller. Måste inskaffa mig lite sommarkläder och någon ny bikini insåg jag just... Var fakiskt inne en snabbis på stan och hittade 2 snygga kap. Ett par svarta, höga skorts och en vit, halvtransperant supergullig blus. Ska nog se till och göra ett litet inlägg sedan med ''have 2 have 4 for summer'' till er så ni inte ruttnar bort i min just nu URTRÅKIGA blogg!

Allså ååh, orkar inte skriva mer än att jag är TAGGAAAD PÅÅÅÅ LIVEEEEET!!! SÅ JÄVLA TAGGAAAAD!! FATTAR NI!?!?!? JAAA... TAGGAD.... GE MIG ETT T...A....G..G..... NÄÄÄ, SKOJA!!!

Okidoki sa chaka loki. Där spårade det ur lite.
Dags att plugga lite inför moppe och sedan trycka lite mat och invänta träning med mammi. Skulle egentligen åka till Linus ikväll och gymma med honom men han har blivit sjuk... Han måste krya på sig fort som blixten!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0