Ja, hon som bubblar

2011-05-15 / 17:28:07
Sen var det söndag igen. Det känns alltid lika peppande att veta att skolan väntar om några timmar. Som ni nog redan vet, så hatar jag söndagar. Fast det vet ni helt säkert redan då jag skrivit typ 87 emoinlägg om just söndagar.

Imorse vaknade jag vid 8, halv 9? Av att Linus låg och sov bredvid mig. Det första han sa var ''Lisa, du måste gå ner och kolla om Monica la in våra pollymuffins i påsar!!!'' Så jag sprang ner och checkade läget. Då träffade det mig. Vi hade somnat klockan 10... Alltså haha. Vi hade kommit hem från hans farmor och farfars stuga vid 8 kanske där vi tillbringat dagen med att sova och äta den mesta tiden. Sen kom vi hem, bakade, och somnade direkt. Vi åt inte ens en muffins. Inte en enda! Inte likt oss om jag får säga det själv.

Nu har jag just tryckt lite middag, och om en timme drar jag iväg och tränar sen bussen mot Linus där jag spenderar natten. Ni får ha det en bra dag.... fast märkte nu att det var kväll så fuck that. Later!

Fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0