gammal bild + 5 saker du inte visste om mig

2011-05-08 / 22:02:17
Eftersom att datorn fortfarande är död får jag mata på med lite annat.


jättegammalt foto på mig taget av olivia

Jag har jättemånga ''ticks''. T.ex så måste jag alltid kolla att det är låst innan jag går upp och lägger mig, hoppa framför en spegel vid garagen 3 gånger när jag går hem efter att ha t.ex handlat, kolla facebook minst en gång i timmen om jag är hemma, få bort allt ''silver'' på festiskartongen man dricker ur där man sticker ner sugröret, inte gå på A-brunnar, då måste jag slå mig själv, ta bort alla gröna pratbubblor på facebook på min logg när jag t.ex kommenterat någons status, dricka upp varenda liten droppe av mjölken i ett glas med mjölk i, vända min spegel innan jag lägger mig, blinka flera gånger och tänka en mening när jag ser endel personer (hahahaha den här säger jag inte mer om...) osv.... listan kan bli lång. Haha, jävla cpskadad jag är!

Har spelat LOL för första gången idag. Fyfan vad fränt. Vill nästan dö lite. Fett skoj var det faktiskt, även om jag sög totalt. Men Linus ska träna upp mig och sen är jag ready for fight bitches.

Ibland cyklar jag enda till affären för att köpa ett litet rör med ''Smarties'' godisar i hoppet om att bli smart. Skoja. Men äligt, jag öppnar röret och häller i mig dom. 8 kronor och en cykeltur.

Är jätterädd för att: Förlora folk jag älskar, bli lämnad ensam, bli sviken, mörker, spindlar, mördare, HUNDAAAAR, och djupt vatten.

Hatar damm.
Kommentarer
Postat av: E M M A

tur att jag alltid är här och aldrig lämnar dig !

2011-05-10 @ 16:29:45
URL: http://emmasvard.webblogg.se/
Postat av: my elfstrand

Måste också ta bort det gröna på facebook vad man gjort!

2011-05-10 @ 18:04:25
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0