det går bra nu

2011-05-20 / 12:21:21


Åh vad härligt med fredag, förutom att jag mår dåligt. Känner mig helt igentäppt i huvudet och min kropp är helt slut. Igår på kvällen kändes det likadant så då såg jag TV och Linus gav mig kakor som vi bakade. Dom var supergoda! Idag har jag varit i skolan, men gick hem för en stund sen. Det känns grymt skönt att veta att det här var den sista hela skolveckan. De veckor som är kvar framöver kommer vi bara gå 3 dagar i typ. Massa + på det.

Imorgon mina små vänner har jag föresten uppkörning på moppekursen, och på söndag är det provet. Klarar jag det så är jag evigt glad. Är faktiskt jättenervös för att inte bli godkänd på provet och bli besviken. Men om jag inte klarar det är det bara att jag payar 250 svenska riksdaler och gör om det. Känns inte överdrivet nice så ska försöka plugga så jag gettar what's important och kan rulla ut i den stora vida världen. pz and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0