We made us

2011-03-12 / 11:15:28
Arkivbild - min säng, där jag spenderat morgonen
Hello bananas!

Åh, jag har lite smått ångest. Det är ju som sagt Lördag idag. Vilket betyder att det bara är 2 dagar kvar av sportlovet för min del.. fan också! Jag har bara levt livet och tagit det lungt och tänkt att det ska vara lov förevigt, men så fungerar det ju inte riktigt.. Och nog för att lovet är slut snart, så har jag ju som sagt hela den där högen med plugg på sidan om mig, som jag fortfarande inte tagit hand om... och känner jag mig själv rätt kommer det nog inte göras förän på söndagkväll i panik, haha...
.
Nu ska jag göra mig klar, duscha, klä & sminka mig osv.
Undra vad denna dag har för skojsigt att bjuda på... :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0