och så var det mååååndag!!!

2011-03-28 / 14:28:37

.
Sådär kan det se ut när Lisa Marklund kommit hem efter en chillad dag in tha school. Thédrickning och plugg står på ''att-göra-listan'' nu och det känns inte bra det där med plugget. Fyfan vad jag får panik inomdbords då jag vet att jag ligger sjukt efter och har överdrivet mycket att göra. - Och det blir inte bättre då lilla jag fungerar på det sättet att jag hellre skjuter upp det ännu mer än att ta tag i det rejält och få det överstökat... Hur ska detta gå?
.
Ta en titt på allt jag måste göra:
• Göra klart boken om mig (skulle vara inne vecka 8.... )
Läsa en hel engelska bok och skriva svar på massa frågor kring den + en recention till den (skulle vara inne i fredags, har inte ens läst boken... aww... åh... mhmmm... aaah.. great)
Läsa en TJOCK (enligt mig!!!! typ pocketbok med 9878 sidor) till svenskan + recetion på den (skulle ha varit inne idag, har inte läst boken eller något... härligt)
Plugga ett kapitel matte + 1 kap i träningshäftet inför prov på tors och fredag. Kommer skita i detta totalt. Jag + matte fungerar inte. Fyfan. Usch. Blääää.
• Svara på typ 20 frågor till HK:n + plugga inför HK prov.
• Börja kolla på kapitlet vi kommer ha prov på snart.
.
....Sedan så failade jag totalt på SO:provet också fick jag veta idag!! 56/107 - Härliga tider detta är asså!!
Kommentarer
Postat av: Aida

Då är vi två som ligger "lite" efter i skolan (N) Så himmmla kul lixom...?

2011-03-28 @ 16:15:52
URL: http://aidasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0