lite svar på kommentarer...

2011-03-27 / 21:34:07


ORGASM på linnet! Var ifrån? :)
Linnet köpte jag på BIKBOK för 149 svenska riksdaler. Älskar dom urringade sidorna och trycket där fram. Dock var dom totalt slut här hemma i Skellefteå, haffade det näst sista tror jag.. Men det kommer in fler snart säkert.
.
.
Åh vad snygga, vart hittade du dom? / Jag har ett par svarta från cubus som fortfarande är jättesnygga, kolla där! :D Kram på dig!
Du sicktade alltså på jeansen, dom hittade jag på JC för 499. Crocker Pep's, finns olika färger! Åh, vad bra, ska ta och springa in där och kika då. Har flera vänner som har köpt inne på cubus som sagt att kvaliteten på deras jeans är toppen.
.
Om du skulle få en gåva av mig. Ett smycke. Halsband, ringar eller liknande. Skulle du vilja tipsa om min blogg då? Det skulle vara otroligt snällt av dig. Kram
Ja, mailar dig lite senare.
.
En fråga..? (haha) är du medlem på "weheartit"?
Ja, det är jag med kommer inte ihåg vad jag heter där och har inte laddat upp några bilder ännu.. hehe.
.
Måste bara fråga.. hittar inte någonstans vars det står din ålder, men, hur gammal är du? :-)
Jag är 96:a, alltså 14. Fyller 15 i april!
.

.
Var köpte du det otroligt fina halsbandet? :)
Det här halsbandet köpte jag för ca. 2 månader sedan på Glitter.. Vet inte om det finns kvar, men 64 kronor kostade det!?!? Hur billigt?
.
Riktigt snygg design! Har du gjort den själv? :)
Nej, jag har varken designat eller gjort någonting på min blogg själv. Det har Haidi!
.
Vad har du för kamera? :)
Nikon DÖD D40.. hon börjar ha gjort sitt efter 3/ snart 4 år på hyllan.. hehe.
.
Eftersom att jag aldrig svarar på kommentarer tänkte jag att ag kan börja göra lite sånnahär inlägg då jag kraffsar ihop lite frågor i kommentarsfälten och svarar på frågorna direkt i ett inlägg? Så gör vi! Har ni några frågor är det alltid bara att skriva en kommentar dårå...
Kommentarer
Postat av: Natalie

Älskar linnet! :D

2011-03-28 @ 11:53:55
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0