hurtigbulle

2011-03-13 / 12:56:53
I did it again. Again. Agaaaain! Gissa vad jag har gjort? Jo, jag har sprungit. Igen!
.
Jag vaknade imorse, drog på mig kläder och begav mig ut i kylan och sprang. Jag förstår fortfarande inte att jag klarar detta.. min kondition är sämre än en överviktig flodhästs. Det är helt sjukt hur himla mycket träningsvärk jag hade efter att jag sprang ''dom där 35 minuterna'' för några dagar sen. Men nu fan ska jag bygga muskler, och blir lite nyttigare. Jag har som sagt lite problem med min rygg, och när jag var borta hela 7:an från skolan så hade jag ingen idrott alls under ett år, så nu måste jag försöka stärka ryggen litegrann och ja, hela kroppen känner jag!
.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det middag hos bästa mormor och morfar, sen vidare mot Linus. När jag kommer hem ska jag försöka ta tag i plugget litegrann..
.
frukost och jag och mina än så länge 4pack!! jävlarns alltså...
Kommentarer
Postat av: ana-maria malesic

HAHAHHA sista bilden, klockren!

2011-03-13 @ 14:06:13
URL: http://anamalesic.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0