BARA ETT LITET HEJSAN

2011-07-05 / 22:51:56

Bara för att hålla bluggen en liten gnutta uppdaterad tänkte jag nu slänga in ett litet hej såhär på kvällskvisten. Det är sommarlov och livet rullar på ganska bra för mig faktiskt. Njuter mest av ledigheten och de dagar då solen lyser och det är varmt. Förra veckan var det varmt faktiskt. Riktigt varmt, över 30 grader i skuggan. Låg som en liten grillad korv på stranden och försökte bättra på brännan litegrann....

Känner mig dock inte så överdrivet stressad med det där med sol och bränna då jag lämnar svenska sommaren nästa vecka för att spendera en vecka vid sköna medelhavet på Kreta i Grekland. Det ska bli såååå skönt! Jag åker ner till Sthlm på Onsdag och på fredag lyfter planet mot Grekland. När jag kommer hem den 23:e är det flytt som gäller. Snabb packing och iväg mot stan för att dunsta ner alla prylar - Nu blir jag stats bo efter att ha bott hela mitt liv på Atorp känns det riktigt bra. Toppen läge mitt i stan, högt i tak och nära älven lockar mig.... Mmmmm, livet rullar på. Ha det så bra tills vi hörs igen.

Later!


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0