sova-hur-länge-man-vill-dagen, idag!

2010-01-01 / 18:40:57

Nyårsdagen, dagen efter nyårsafton.
.........'Sova-hur-länge-du-vill-dagen', kan man även kalla denna dag!

Jag älskar att sova. Speciellt när man får sova gott, och länge. Igårkväll (eller rättare sagt inatt 4:30)
låg jag och stina och snackade i mitt rum, pltösligt avbröt hon samtalet och sa 'Inom 3 minuter sover nog du Lisa', jag skrattade lite, la till mig på kudden, och sagt som det var gjort så somnade jag efter en minut, haha. Sedan dess har vi sovit, och sovit, och sovit... Vi vaknade inte förns klockan var 13:30, och då var vi fortfarande lika trötta.. :)

Nu ska vi fara och hyra film och ligga i soffan hela resten av denna dag! Amzing... ;),
och bara för att ni ska ha nått att se så får ni 2 bilder att scanna med era glittrande små ögon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0