Jävlar också.

2009-07-23 / 12:35:44
Fan, fan fan fan att folk inte kan hålla fingrarna borta !

Igår när jag var med Malin på dagen (Liza kom ju på kvällen), var vi ju på stan, och när vi gick hem blev vi trötta så vi satte oss på en väg. När jag var hemma på kvällen ringde Liza till min hemtele fon helt förtvilad ''Asså vad snackar du om Lisa, är du full eller? vafan gör du där? är du sjuk i huvudet unge?'' Jag ba: Vaaa? Då hade det skickats lite FINA medelanden till mina kompisar från min mobil som jag då märkte var borta.. Siom nu någon har. Grrrrr..

Det stod att jag satt inne i ungdomshäcktet och var full, och att min mamma skulle hämta komma och att det var massa poliser osv. Sen har säkert många fler fått fina medleanden..

TILL MINA VÄNNER: Om ni får fått nått medelande från mig igårkväll mellan 5-24, så är det itne jag som skrivit det!

Blir en ny mobil då, och nyss nummer.
Kommentarer
Postat av: K A J S A

Va? :O

Har någon tagit din mobil...?

2009-07-23 @ 21:51:37
URL: http://kajsaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0