warm day and more..

2008-07-16 / 19:25:08
Villken otroligt skön dag det har varit idag! ;) Villket då är väldigt skönt.
Igår satte jag in min digital kamera på www.blocket.se för 500 så jag har pengar att köpa en ny system :)
Idag ringde det en från göteborg och nu har han köpt den, andra dagen! haha

Sen så har jag o solan försökt sälja mer lotter som vi gjorde igår.. fast kanske inte berättade om det igår kom jag  på .
Sen så har vi varit i sjöbotten och badat , 23 grader i vattnet! Villket är ganska varmt ;)
Jag och solveig samlade snäckor och musselskal.
Dom andra samlade musslor ;)
Jag och solan flöt omkring på en randig luftmadrass :)
älskar dej ...

Ni då?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0