stan och tränat - min dag

2008-07-21 / 21:42:01
Hejsan allesammans!

Idag har vi varit på stan, hittade ingening. Eller hittade gjorde jag men haringe pengar kontant..
wäää. Men iaf så for vi och tränade efteråt!
Fan jag kommer ha skit mkt träningsvärk imorgon är ovan att träna regelbundet men nu ska jag börja träna!
Hoppas det funkar bara haha.

Nu håller jag på med en design att utlotta till er!
Nån som redan vill beställa en?


(hej kusin, ville bara slänga in några rader.. huhu)
älskar dig lillen, och om det är nått nån gång
så vet du vart du ska vända dig, visst? :) haha
kommer aldrig låta nån va dum mot dig! du är
alldeles för söt för det min lilla knäppa unge :)
puss på dig! / lajna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0