Kvällens Lista

2008-08-01 / 20:31:04
HAR DU:
Ett förhållande; nej inte nu
En bästa vän; ja, dina :)
Haft ett seriöst förhållande; nja..
Dejtat en av dina bästa kompisar; nope
Blivit kär vid första ögonkastet; Ja, det har vell dom flesta?
Fått ditt hjärta krossat; njaa
Skrikit åt en lärare; eh ja tror det.. vene
Kysst någon och sedan ångrat dig; nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; kanske det
Några smycken som kostat över 1000 kr; nej inte vad jag vet
Snusat;
Rökt; nej

DAGENS:
Klädsel;
Kortajeans byxer, t-shirt, puma kofta
Smink; mascara sen igår hehelite kvar
Frisyr; klämma och uppsatt i korv där bak
Låt; många
Vill ha; money
Drog; riesen chocklad
Saknad: Ingen
Köp; solbrillor
Godis; Riesen
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: vene

FÖRSTA:
Bästa kompis;
Lin men nu är det dina forever
Bil; Ingen ännuu
Kärlek; min familj
Husdjur; syrran har råttor men jag är djurfri
Semester; oj.. jadu flera men bara findland om man tänker utomlands
Jobb; Har inte haft något ännu förutom en dag på jacks typ
Köpta skiva; vene
Riktiga kärlek; Min familj
Piercing;
Öronenen
Konsert; vene
Fylla; Har inte varit full nån gång

SISTA:
Personen som sms:ade dig;
vene
Personen som du kramade; mamma
Peronen som ringde dig; vene
Personen som du ringde; vene åå vet ja ngt. hah
Personen du sa 'jag älskar dig' till; mamma
Alkoholdrycken; sluta
Bilfärd;
Från solbacken
Filmen du såg; vene
Gången du grät; Det var vell kankse idag eller i går
Måltiden;
Kyckling med potatis sallad :-)

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm;
ja
Våga hoppa bungyjump; kanske
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: njaae
Kalla dig själv lycklig; Ja det kan jag verkligen :)
Hellre ta bilden än vara med på den; Är hellre med på bilderna
Kunna gråta över en kille; Ja det e klart
Kunna gråta över en tjej;
Javisst
Ljuga för någon;
Jap
Kunna springa 50mil;
Knappast ?

8 VAD:
Gör du just nu;
Svarar på frågorna haha 
Ska du göra imorgon;
Vene kanske fixa i mitt nya rum , hurså ? :) Hjälpa till kanske ?
Säger du till dig själv när allt känns svårt;
Jaa om det är ngt såklart
Har du med dig in på bio:n; En fanta och en godispåse
Är det för färg på dina byxor; Mörka jens så dom är då mörka!
Är det för väder hos dig just nu; kallt och trist ?
Skulle du göra om du vann på lotto; Beror på hur mkt jag vann såklart

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1.
Jeans
2. Trosor
3. tröja
Sen inget mer

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet;
hur menar du nu?
Hur gammal blir du nästa födelsedag; 13
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: hm.. ja det har nån!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; Nej
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; olika från pers te pers lixom

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång;
Soluppgång, Morgon haha
Sommar eller vinter;
Sommar såklart, är jag dum eller.. Nej!
Vilken ålder har varit bäst hittills; all ålder
Sova på sida, mage eller rygg; sida
Kramar eller kyssar; Både och
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0