första skoldagen avklarad :)

2008-08-19 / 18:12:30
Hej alla älskade läsare!

Nu är jag hos mormor och morfar. Vi har nyss ätit köttfärslimpa, mums. Nu har jag äntligen varit på skolan, ed var super kul. Vi fixade i bänkarna, fick pappaer, pratade, åt lunch och umgicks med kompisar. Det var så kul att arbeta. Fick en knasig plats.. längst fram, med wiliam.. Jaja.. Nu ska jag göra ngt annat.

Kom ihår att jag kommer hem på torsdagkväll, så jag kommer blogga på fredag. men när jag kommer hem kommer jag vara akktiv och blogga mkt igen :)

P o k lisa
Kommentarer
Postat av: madde

nice.



funderar på att komma två veckor i höst. vecka 44 och 45. kan du kolla upp hur ni her det ? ;)



<3

2008-08-20 @ 15:47:01
URL: http://kameralins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0