sunday

2011-03-27 / 20:33:06
Åååh jag är så grymt trött att det finns inte. Även fast jag typ sov till 2 idag så känner jag att min lilla kropp ropar på ännu mer sömn, haha. Idag har jag inte gjort så mycket, har legat och degat med Linus och sett en jättebra skräckfilm, som vi tyvärr fick avsluta när det var ca. 15 min kvar för han fick hämtning. Kommer inte riktigt ihåg vad den hette, men ska checka upp det lite senare och kolla klart på den. Älskar skräckfilmer som är lite psykologiska så man får tänka efter för att förstå och sedan bara klickar det till i huvudet på slutet och man inser hur bra filmen var.
.
Föresten så har ni väl inte glömt att ställa fram klockan 1 timme idag? Sommar tid för fasiken. Härligt! Älskar att det börjar gå mot ljusare tider, längtar efter det gröna gräser, att ligga på stranden och steka, trycka vattenmelon och att glida runt med bara ben dygnet runt. Sooommaaarr...
.
vi hjärtar det
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0