sen var det fredagskväll ja

2011-03-11 / 22:06:42
.
Packa upp väskan var det också ja. Jag lyckas alltid strunta i att packa upp när jag varit någonstans. Ibland kan jag ha varit borta nästan en vecka, sen kommer jag hem och fetdumpar min väska någonstans på mitt golv. Sen ligger den där i ca 3 veckor innan mamma nästan mutar mig att packa upp..
.
Min kväll för övrigt kommer vara dryg som smeten till en kladdkaka.
Jag har inte en enda liten plan för hela kvällen. Skulle egentligen till Stina med planerna ändrades så jag kommer förmodligen sitta bänkad här vid datorn som jag redan gjort från klockan 12 idag på dagen... roligt liv.

.. Om jag får riktigt tråkigt är det bara att vända huvudet åt vänster.
Där ligger mina älskade skolböcker och skriker mitt namn.
Åh, real löööööv
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0