Lista

2011-03-13 / 13:17:20
UTSEENDE

01. Hårfärg och frisyr? Blond, mittbena, självfall 
02. Ögonfärg? Blågrön
03. Mest nöjd med? Hm, vet inte riktigt
04. Minst nöjd med? Samma här
05. Skostorlek? 38
06. Glasögon? Nepp!
07. Har du några piercingar/tatueringar? Jag har 2 i öronen om det räknas?

FAVORITER

01. Filmer? Har jättemånga favoritfilmer
02. Låtar? Samma här...
03. Årstider? Sommar
04. Mat/dryck? Cola, all mat.. hehe
05. Djur? Tycker inte om djur så mycket, men min skelögda fisk som kunde trixa som jag hade förut är nog mitt lilla favoritdjur.. haha jag grät floder när hon dog. Lilla Hjärtrud....
06. Färg? Vit
07. Parfym? Hmmm
09. Ämne i skolan? Engelska
10. Sysselsättning? Vaaa?

GILLAR DU ATT

01. Ge kramar? Absolut!
02. Ge massage? Haha nej suger på det
03. Gå promenader i regnet? Yes!


ÖVRIGT


01. Svär du för mycket? jävlar vad helvetes svår fråga, vet fan inte..
03. Vilken låt lyssnar du på just nu? Pack up
04. Vad är bredvid dig just nu? Min fina läxhöööög!!
05. Saker på skrivbordet? Fanta, böcker och min parfym & mobil
06. Hur ser ditt skrivbord ut? Svart
07. Vad var det sista du åt? Frullerulle
08. Vem vill du spendera resten av ditt liv med? Tomten.. skojaa
09. Har du en lavalampa? Nope
10. Hur är vädret just nu? SOLIGT!!!
11. Vad gjorde du igår kväll? Sov och pratade i telefon
12. Vem pratade du sist med på telefon? Mamma
13. Vad gör dig glad? Sol, att sova, ledighet, folk som gör mig glad och MAAT
14. Vart skulle du vilja åka? USA
15. Har du pojkvän/flickvän? Yes!
16. Är du kär? Yepp det är jag!
17. Hur tidigt stiger du upp? Olika 
18. Vem/vilka vet mest om dig? Mamma, mormor, linus och lina
19. Gillar du att slåss? Bara för att jag alltid vinner, så ja
20. Vad ska du göra ikväll? Äta hos mormor & morfar sen Linus
21. Har du utländska föräldrar? Nää
22. Var har du ont? Hela kroppen faaaan
23. Är du bra på att måla? Hahaha nej!
24. Vem kramade du senast? Elin
25. Vad längtar du till? Massor!
26. Vad heter dina husdjur? Har inga
27. Har du körkort?
28. Favoritgodis? Allt godis.. hihi
29. Morgon- eller nattmänniska? Natt
30. Sparare eller Slösare? Slösare
31. Har du några homosexuella vänner? Typ
32. Bio eller promenad? Beror på
33. Är du kittlig? Jaaaaaaa!
34. Rädd för insekter? Mm!
35. Anser du att du är stark? ABSOLUT!!
.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0