jippie livet

2011-03-17 / 14:00:38
Sommaren 2009, haha. Minnen.

Jag är inte död. Jag har inte glömt bort bloggen eller sprungit vilse påväg till datorn. Jag konstant DRUNKNAR i mina egna skolböcker för tillfället. Alla religionsböcker, lösa fakta blad och mattehäften har blivit mina bästa vänner. Till imorgon/nästa vecka har jag detta att göra: Matteprov 2 delar, 1 bokrecention Svenska med uppgifter till, Engelska bokrecention, Engelska filmjobb (???), So-Prov, HK läxa.. sen har jag säkert glömt något. Åh. Så nice... Vill nästan skrika lite av glädje! Fred out.
Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha rolig bild ^.^

2011-03-18 @ 18:53:22
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0