I can see she's happy

2011-03-11 / 21:29:44
me by me.
.
Flera av er har bett mig fota mer självporträtt, och porträtt i helhet. För någon dag sedan testade jag att fota lite självporträtt. Blev inte sådär jättenöjd med resultaten, men det var iallafall ett roligt tidsfördriv.. haha :)
.
När jag fotade dessa bilder ställde jag kameran på ett stativ framför fönstret (så solljus kommer in)..
Jag sträckte sedan fram armen som en jävla giraff för att nå och ändå inte komma för nära kameran, haha :D Jag har som sagt en fjärrutlösare, men min kamera har något fel i kamerahuset som gör att jag inte kan använda min fjärrutlösare till kameran.... ytterst irrterande. Men iallafall, vad tycker ni om bilderna? Telltelltell.
.
Föresten: är det någon som har någon bra bildutmaning att tipsa om??
Typ sånnahär då man lägger upp en bild på något i 30 dagar? TELL ME, och skicka den.... behöver lite insperation till inlägg och så hade det bara varit roligt med en liten utmaning!
Kommentarer
Postat av: Aida

I am gonna tell u! Och du ser ut som en söt

lisis-topp!

2011-03-11 @ 21:59:32
URL: http://aidasphoto.blogg.se/
Postat av: mallewaina - Malvina Hansson

Asså åh du är så vacker! sjukt fina bilder :D kram på dig.

2011-03-11 @ 22:21:56
URL: http://mallewaina.blogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

du är för söt, lisa bebi ♥

2011-03-12 @ 11:58:54
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0