Crocker

2011-03-26 / 16:49:18
.
Ett par nya, fina, otroligt snygga Crocker Pep's jeans blev mina idag! Jag behövde verkligen ett par vanliga, snygga jeans. Mina förra Crocker's hade verkligen gjort sitt då dom gått sönder och blivit helt nötta, haha. Nog för att det här märket av jeans är skitsnygga så är dom även väldigt bekväma.
.
Mina svarta Cheap Monday jeans (som jag förövrigt HATAR.) har börjat bli alldeles för gråa och nötta nu, så funderar på att köpa ett par nya svarta vanliga jeans.
Har du några tips på några som håller svartheten ett bra tag?
Kommentarer
Postat av: TOWE

snygga! :)

2011-03-26 @ 19:47:49
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: mallewaina - Malvina Hansson

Åh så snygga, vart hitta du dom?

Jag har köpt ett par svarta från cubus som fortfarande är jättesnygga, kolla där! :D

kram på dig!

2011-03-26 @ 21:27:28
URL: http://mallewaina.blogg.se/
Postat av: jjennymalvaa.blogg.se

riktigt snygga !:)

2011-04-11 @ 15:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0