svaren!

2011-01-13 / 20:50:53
.
Vart finns bedheadprodukterna att köpa?
Bedhead produkterna finns att köpa lite överallt. Dock inte på typ vanliga mat affärer, utan vill du han sånna finns dom på typ frisörsalonger osv. Dom är heeelt klart prisvärda och det finns ett stort utval med olika produkter, spring å köp flicka lilla!
.
Vad är det bästa minnet du haft med mig, vad tycker du om min blogg?
Åh finaste jessica! Det finns så många minnen med dig, lite småsvårt att välja ett. Men när vi firade johanna i boviken var ju bara oförglömligt. Love it! Och din block är riktigt gullig, och bra!
.
Vilka bloggar läser du?
Jag läser alla storbloggar. Typ som foki, kenza, kissie, dessie, paow osv. Tyker inte om någon av dom, förutom kenza, men det är bara så roligt att läsa. Sen läser jag dom populäraste fotobloggarna, lisaplace och mina kompisars bloggar.
.
Kan inte du börja blogga ofta, och med videoinlägg?
Jaa absolut kan jag försöka börja blogga lite oftare. Det är bara det att tiden ska räcka till. Det är där den svåra biten är. Det är så mycket plugg och kompisar som jag vill lägga ner tid på också. But i'll try.
.
Vem är din favoritbloggerska?
Helt klar lisaplace. Hon är snygg som stryk, har världens bästa blogg, ursnygga kläder och inspirerar en alltid till 110. Solklart henne alltså, hehe.
.
Färg på din tandborste?
Just nu har jag en rosa!
.
Läser du mest foto eller modebloggar? Och vad är intressantast?
Hm, det där var en svår fråga. Men det tippar nog mer på modebloggar faktiskt..
.
Vad är lycka för dig?
Lycka för mig är min familj, mina vänner, maaaat, kläder, smycken, musik och glädje.
.
Favoritfilm/serie?
Jag har 1000 tals favoritfilmer, kan inte välja en. Den film jag såg senast som var grym var dumpad.. haha så himla sjuk den var alltså! Och när det kommer till serier så vet jag inte, typ how i met your mother.
.
Vad är det absolut bästa du vet?
Det är att vara glad och lycklig. Det som gör mig lycklig är min familj och mina vänner!
.
Är du ihop med någon?
Nej, jag är inte ihop med någon!
.
Kan du lägga ut en bild på Din favoritoutfit?
Oj vad svårt! Jag har flera favoritoutfits, men lägger typ aldrig ut outfit bilder, även fast jag verkligen vill det! Jag fick mig en fjärrutlösare och har ett stativ så det vore inte vara något problem men nu är min kamera trasig så det går inte fota med fjärrutlösaren..... suck. Men kan beskriva den istället. Har ingen favorit outfit egentligen, men har en väldigt enkel outfit bild som jag la ut för ett tag sen. Enkel och halvdålig..
.
Har du nått husdjur?
Nej, jag har inget husdjur. Har däremot haft typ alla djur på hela denna lilla planet. Har haft marsvin, hamster, kanin, katt, fågel, sköldpadda, fisk, sköthäst, groda, grodyngel (hahahahha), sniglar (wtf!?), och dammråttor. Och vet ni en rolig sak?......... Jag hatar djur.
.
Varför är vi så awesome?!
Ja, varför är vi det linnea!?
.
Vad skulle du göra om en båt full med kaniner körde in i ditt hus, krossade väggen till dit rum och alla kaniner med rabies gick lös på dina möbler?
Jag tror jag skulle ropa på mamma, ta min mobil, pausa spotify och springa ut genom huset..
.
Tränar du något?
SKÄMTAR DU MÄNNISKA!? Jag tränar exakt ingenting. Möjligt vis att jag rör mig från sängen till datorn och från datorn till sängen och en sväng då och då till kylskåpet... blir alltid lika andfådd. Men nu har jag och min fina vän Lydia börjat gymma. Tro det eller ej, drick leverpastej!
.
Varför är du såå söt Lisa?
Men åh, tackar!
.
Du säger att du är singel med på din facebook står de att du är "gift" med någon som heter david. Hur går det ihop? Är ni ihop?
Haha. Alltså, david och jag är inte tillsammans eller gifta på riktigt. It's just a joke! David är som min storebror. Han bor i en håla, gillar chips, leker ofta emo och älskar mig mest på jorden! Gratis fakta!!
.
Vilken är din absoluta favorit klädaffär?
Favoritaffärer... får det bli. Det är H&M, bikbok och monki! Eller, det är där jag handlar mest iallafall.
.
Favorit klädesplagg?
Har flera. Min marinblå/vita blus, mina svarta cheapmonday jeans, min gråa tröja för monki med svarta svinsnygga sömmar. Löööv it!
.
Din idol?
Har typ ingen idol inom musik om det är det du menar. Lyssnar på fett olika personer och låtar!
.
Bästa boken?
Läser typ inte böcker, det är stenåldrigt. Men typ den hära ''bara inte du''. Den är himla fin den!
.
Roligaste som hänt under 2010?
Lärde känna nya, fiiiina människor, att jag kom över min depprimerande tid, att jag klarade att få bra betyg trots min frånvaro från hela 7:an, att alla i min omgivning fick vara friska!
.
Nåt du hoppas ska hända under 2011?
Ska resa, gå skola och vara glad!!
.
Favoritmaträtt?
Helt klart subway.... och fläskfilé, vårullar, hamburgare, bacon, köttbullar och mackaroner, mormors skinksås, räkor, kräftor, (alla skaldjur...), mammas grekiska kött och potatis, grönsaks gryta, köttsoppa, hemmagjord palt, nudlar, pommes osv.. listan kan bli lång! I'm the matvrak, tro mig.
.
Varför bloggar du?
För att det är roligt att inspirera folk, få feedback och bara planera och lägga ut inlägg och skriva av sig!
.
Hur många läsare har du dagligen, vad är rekordet?
Rekordet är 4884... haha blog-times. Har nå hundra om dagen. Det varierar!
.
Fixar du din design själv?
Nej gud nej, ALDRIG! Jag är sämst på bloggdesign. Den jag har nu är dock över 1 år gammal.. ska snart få en ny!
.
Hur brukar du sminka dej?
Först tar jag min concealer från Make Up Store (den med 3 olika nyanser) under ögonen, och om jag behöver täcka någonstans. Sedan tar jag min ögonbryns skugga från Make Up Store (även denna har 3 nynaser), och avslutar med den gula tjocka braiga mascaran från maybeline! Easyeasy.
.
Hur unviker du finnar?
Vettefan. Vissa har bra hy, andra inte. Har ganska bra, men då och då dyker det upp någon liten odiskret finne.
.
Hur lång är du, och hur mycket väger du?
Ca. 165 och en halv cm. Noggrant, det gillar vi. Väger ungefär 45 kg.
.
Vilken är din favoritfärg?
Marinblått, vitt och persika rosa.
.
Vilka FEM (jag är cool som inte säger tre!) skulle du helst ha med dig till en öde ö? Vad som helst.
Haha, cool du är! Skulla nog ta med mig en livräddningsbåt, min mobil, mat, en kompis och min kamera för att fota upplevelsen!!!
.
Sämsta och bästa egenskap?
Min bästa vet jag inte riktigt. Men är oftast glad och finnas alltid för mina vänner. Sämsta är att jag är jätte lat och skjuter upp saker hela tiden.. hehe.
.
400 000 kr att köpa kläder för eller 200 000 att köpa vad du vill för?
Shiet. Galen fråga!! Skulle nog ta 200 000, och köpa kläder och massa smycken plus mat och så vidare. Någon resa!
.
Vad väljer du?
mobil / dator
lakris / choklad
sommar / vinter
facebook / bloggen
blått / rosa
.
Varifrån får du inspiration till din blogg?
Från personer som inspirerar mig. Mat, kläder och bara allt jag ser omkring mig!
.
Varför är du så snygg Lisa, kan jag få ditt hår?
Aw, tackitack! Och ja tack, gratis.. MED frakt.
.
Vem är snyggast på sörböle?
Svår fråga. Vet inte riktigt.
.
Hur är/ser din drömkille ut?
Han ska vara snäll, rolig, pålitlig, förstående, omtänksam. Han får gärna ha brunt ruffsigt hår och blåa ögon. Blablabla.. you name it.
.
Kamera utrustning?
Har min Nikon D40, nikkor 18-55 mm objektiv, close up +10 filter, STAR 8 filter, Hama stativ, fjärruttlösare... Måste utveckla denna lilla samling.. Men ska typ byta kamera så..
.
Högsta önskan?
Att min familj och jag får må bra!
.
Om du hade 1000 kr på coop vad skulle du köpa då?
MAAAAAAT!!!!!!
.
Visst e jag bäst?
Klart du är Paulina!
.
Hur långt är ditt hår?
Typ lite nedan för brösten. Måååååste klippa det snart lite..
.
Gillar du guldfiskar?
Jodå... dom är helt OK!!
.
Är din syster snäll mot dig?
Om vi säger såhär... ibland. Vi bråkar hela tiden och hatar varandra men vi har våra love-times too, hihi! Skoja! Älskar min syster.
.
Hur ser ditt rum ut?
Ska snart ta bild eller göra en video. Kommer snart byta rum också..
.
Är du allergisk mot något, isåfall, vadå?
Nej, jag är inte allergisk mot någonting.
.
Har du någon färg du verkligen hatar?
Ja, typ en sorts blåfärg som småbarn ofta gillar som är killar. Ew.
.
Gillar du inte Justin Bieber längre?
Haha. Ne, typ inte.. Jag var helt besatt förut. Helt sjukt.
.
Vem äre som du e kär i?
Har jag missat någonting eller vem säger att jag är kär?
.
Varför började du blogga?
Läste Blondinbellas blogg när den inte var så stor. Då var det inte lika stort att blogga alls, har blgogat sammanlagt typ 4 år snart. Shit! Dock på olika bloggar.
.
Din deppiga tid måste varit skit jobbig, men vad va det som gjorde så att du blev ditt glada jag igen?
Jag gick i samtal på ungdoms psyket.. (haha, låter helt flippat!) och fick stöd av familj och vissa vänner..
.
Är du en busig person? Och skulle du kunna återge en reell information av din personliga åsikt av det dåliga vädret som vi snart kommer att få härleda?
Haha Lenos, ja, jag är busig. Det vet du. Och den andra frågan svarar jag såhär på: J to the a.
.
Hur gör du med ditt hår? Jag tkr de är snyggt, och jag undrar hur man blir lika snygg som dig. Har du något tips?
Tack så mycket! Jag gör inte så mycket, använder Bedhead's hårvårdsprudukter, tvättar det, och ibland lockar/waevar/plattar jag det.
.
Har du något som du verkligen är rädd för?
Ja.. Jag är väldigt rädd för mörker, speglar och Lydia när hon har sina utbrott..
.
Har du fått din mens?
Jaa, det har jag!
.
Om du fick en resecheck på 50 000 :-, vart skulle du åka då?
Till USA och Miami!
.
Skostorlek?
38/39.
.
Har du någon pojkvän eller när var det senaste du hade någon?
Nej, det har jag inte. Och jag hade senast en som typ varade 1 vecka för 2 år sen.. hehe.
.
Högsta antalet prenumeranter du har haft på bloglovin?
368, när min blogg inte kraschade.. Då rasade allt. Haha, låter dramatiskt!
.
Tack för alla frågor, rättstavade dom och tog bort ''bra blogg föresten, fin blogg, älskar din blogg'' och massa smilisar. Hoppas ni är nöjda med svaren, annars är det bara att fråga!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack för svaret :)

2011-01-15 @ 10:53:34
URL: http://ellenhindersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0