roligt liv

2011-01-22 / 15:09:16
ph: me
.
Åh jag håller på att bli galeeeeen!!! Vill bara fota, redigera bilder, äta, vara med kompisar, sova och dö samtidigt. Jag somnade hur sent som helst igår, pratade i telefon och minns ingenting mer förutom att jag vaknade 9 imorse med världens värk i hela kroppen med headsetet inrullat runt min hals och med en avslagen mobil. En av lurarna till headsetet hade även trasslat in sig i mitt hår så det var mysigt att knåpa ut det......
.
Nu ska jag grina lite åt hur tråkigt mitt liv är.
.
PS: En fågel vikar i mitt öra att det snart kommer en ny design på bloggen...
PS2: En flodhäst skriker i min näsa att det snart kommer upp en tävling här på bloggen...
Kommentarer
Postat av: Maria

Hej du har värkligen fin blogg =)

Jag ser på jätte många bloggar att dom har egna och personliga typ header/design, jag skulle också vilja ha det men jag vet inte hur man gör! Kan du hjälpa mig eller bara ge något tips om hur man gör ? Tack på förhand =)

2011-01-22 @ 23:46:11
URL: http://siamia.blogg.se/
Postat av: Natalie

Kul med ny design! ^-^ (y)

2011-01-23 @ 13:14:01
URL: http://natella.blogg.se/
Postat av: elias

fin bild lisa :)

2011-01-23 @ 21:05:34
Postat av: Wilma

Lisa, sluta! Du vill inte alls dö?! </3

2011-01-24 @ 19:23:38
URL: http://wilmalikeslife.blogg.se/
Postat av: elias

Seriöst, superfin bild lisa!! =)

2011-01-25 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0