New in - smycken

2011-01-29 / 16:14:21
Köpte denna fina ring, och detta rååååååsnygga korshalsband för några dagar sen.
Ringen kommer från GT och kostade 99 kr om jag inte minns fel?
Halsbandet kommer från Glitter och kostar endast 64 kronor!? Heeeeelt sjukt!!
.
En rolig sak är att dem senaste halsbanden jag köpt/fått har alla varit kors... har jag tagit kristen dommen på allvar eller är jag bara lite små kär i kors?
.
Från och med Jul har jag inte shoppat NÅGONTING! (Inte likt mig!!!!!)  Har legat inne i matkoma flera veckor, så när jag nu drog mig ut här om dagen en snabbis på stan fick jag en chock av allt snyggt som kommit in. Till veckan blir det att bränna massa cash alltså!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0