Kors, kors.. hemskt mycket kors.

2011-01-31 / 21:52:30
''Du har ett silvrigt kors halsband som är sjuuuuuuuukt snyggt. jag har letat efter ett sånt halsband i snart ett år nu, vart har du fått tag i ditt? :O''

Svar: Jag har 3 olika kors-halsband just nu som jag varierar lite mellan. Vet inte riktigt vilket du menade men här nedan får du en bild på det 3 jag har. Det halsbandet jag tror du menar är råååsnyggt och kommer från glitter. Jag hade på mig det under detta inlägg (man ser fett dåligt men..) Tror det kostade runt 80 kronor, så det är ju inte överdrivet dyrt. Love it! Om det är slut så kan jag tipsa dig om att det finns ett liknande på Ur&Penn tror jag, sen på massor med internet sidor har dom sånna här.
.
.
Silver kors med svarta pärlor Glitter / Litet kors julklapp / Silver kors Glitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0