Gästblogg:Linusssososo

2011-01-14 / 16:26:44
Hej nu gästbloggar jag, Linus på Lisas blogg. Hon har ju inga läsare nu så jag får väl charma er litegrann då.
Jag är en pojke.
Nej men, jag är en kompis till lisa. Kan väl skriva lite om mig så ni vet vem jag är:
Jag är en 16 årig pojke som heter Linus Lundberg och bor i skelleftehamn.
Går skola i stan på Balderskolan. Finns inte jättemycket att säga om vad jag brukar göra förutom att jag gör typ allt som går att hitta på. Är ganska impulsiv så det kan lätt bli att man bara gör något utan att tänka.
Har mycket erfarenhet av när jag har misslyckats tex när jag har: bakat, spela bowling, ätit, gå/sprungit, pratat med mera. Ni förstår.
Älskar att göra galna saker, äta godis och reta små barn(Tur man har 4 små syskon)
Aaa, det var lite kort om det men. VI GÅR VIDARE :):):):):):)

Nu äre ju som helg och jag har startat den med en kall coca-cola direkt från kylen. Känns bra när man slipper tänka på skolan och höra det där klicket när man öppnar colan! Helt okej?..
Sen har jag ju min stressboll som jag kan hålla mig sysselsatt med!:D
guuuuuuud de här blir bara bättre och bättre. Och mamma kommer snart hem och lagar goood mat. Det här är sjukt nice, jag känner mig VÄLMÅENDE :]

Nu är det> God mat, musik, kompis/(ar?),godis som gäller. Ska ta det lungt hela helgen och inte stressa någonting så man orkar skolan också.
Och nu till dagens outfit!
......... Skoja, orka?:]

Ha det bra, puss ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0