En skål med positivitet.. var det ja

2011-01-24 / 14:46:39
Yey hörrni. Måndag idag och allt. Livet kan inte kännas bättre!!

Skoldagen total sög. Allt var grått och tråkigt och dagen startade med matte. På morgonen när jag kom dit fick Sebbe konstant hjärntvätta mig. Jag var helt förstörd som vanligt för att det var morgon och måndag.. Haha, jag tycker så synd om alla i min klass som måste stå ut med mina enorma humörsvägningar. På måndagen är jag så emo man kan bli. Tisdagen är det lite bättre. På onsdag är jag glad för det är kort dag, torsdag är jag trött och halv glad. På fredag är jag så glad att jag nästan kokar över för att jag vet att det är sista rycket!
.
Här får ni en liten lista på allt negativt just nu: (okeeeeeej.....?)
- Det är måndag. Det värsta som finns.
- Jag har ont i huvudet.
- Jag måste städa. Det ser ut som en jävla bomb i mitt rum. Kul.
- Jag har ingen insperation till någonting. Wie!
- Har inge godis hemma.... så vitt jag vet, kanske vore gräva ur alla lådor??
- Vill ha gratis sms, helvete att dom tog slut efter 11 dagar.. jävla fan alltså!
- Livet är surt.
.

Love you
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0