torsdag

2011-02-03 / 12:32:54
.
Superduper snygg icket ej oseriös liten tjej född 96 söker en kompis. Äter allting, sover vart som helst. Skrattar ofta, så har du grannar med hörselskador är detta ej ett bra exempel. Skrattar som en gris, stökar ner hyffsat lätt, men städar ännu lättare och bättre. Älskar keso och att prata.

Är du intresserad, maila [email protected]!
.
Jag har precis kommit hem från skolan. Insåg just att det är fredag imorgon, så nu är jag glad. Helvete vad skönt, denna vecka har gått fortare än vad jag kommer gå i sommar då jag är vältränad som en jävla myxoxe. Alltså väldigt fort. Nu ska jag titta lite på barnkanalen och sedan ska jag lägga mig i hallen på mattan och sova. Det såg härligt ut. Ta hand om er :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0