tips: 2 stycken Make Up Store produkter

2011-02-11 / 14:56:51
Helg.
Äntligen är det helg. Jag kan knappt förstå att det redan är fredag då den här veckan varit så grymt tung och tråkig. Det har inte varit så jätte mycket plugg än, det kommer till veckan.... Men dagarna har bara kännts tunga, jobbiga, tråkiga och inte på tal om KALLA! Imorse fick jag veta av min kompis som bor i Skråmträsk att det var 35 - där imorse.. Skråmträsk ligger ungefär 2,5 mil härifrån stan, och här var det cirka 20 minus. VADÅ HEJ VINTER??
.
Jag frågade er igår om lite tips till inlägg, och hitills har några av er gett mig lite magnifika tips. En av er ville att jag skulle visa lite mer produkter av alla olika slag. Och att jag skulle tipsa om saker jag köpt och gillar, så here we go with some good shit from Make Up Store.
.
.
Dessa godingar hade jag som sagt önskat mig i julklapp (tror jag bloggat om dom förut?), och fick dom båda två! How nice? Det är en ögonbrynsskugga och en concealer.
.
.
Ögonbrynsskuggan från Make Up Store är verkligen över förväntan. Jag har tidigare använt mig av en svag ögonbryns penna från H&M som jag 100 procent HATADE. När jag sedan öppnade mitt lilla paket och fick syn på denna goding vart jag glad! Det är 3 olika skuggor, beroende på din hårfärg. Kom ihåg att dina ögonbryn ska vara mörkare än dit hår.. Så du som har svart hår bör inte använda den ljusa skuggan.... hehe. Jag använder mig av den bruna då jag har mörkblont hår. Kostar ca 280 kronor (?) Run and buy!
.

Concealer i 3 olika nyanser från Make Up Store, låg som sagt också i ett av mina julklappar. 3 olika nyanser är det i denna lilla burk. Färgerna används på olika ställen av ansiktet. Fungerar prima ballerina! Kostar ungefär 260 (?) Spring och köp!!
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Örhängena är från gina! Du ser tydligare bild i det här inlägget :)



http://elfstrands.webblogg.se/2011/february/smashopping-idag.html#comment

2011-02-11 @ 17:03:45
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Kan du inte visa skillnaden med och utan både skuggan och concealern? :)

2011-02-12 @ 13:49:22
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0