some new stuffs

2011-02-09 / 20:30:31
silvrig ring med blå sten glitter / silver blad GT / silver platt GT

För några dagar sedan fick jag en alldeles brilliant idé om att sätta ut lite onödiga saker på blocket som jag aldrig använder. Jag slängde upp 3 annonser på endast en halvtimme och innan lunch nästa dag hade jag med stolthet sålt både min iPod, min förra mobil och massa barbie saker. Inte illa med 2000 kr extra i bakfickan när man heter Lisa Marklund. Jag sprang till stan, och firade med att köpa 3 nya ringar. Favoriten är helt klart den med den blåa stenen... Jag ska till veckan även försök hinna in och unna mig ännu mera små ringar och annat nice.
.
När jag ändå var på hugget sprang jag även in på glitter och haffade dom sista vita fjäder-örhängerna jag velat ha så länge. Inte illa x 2 om ni frågar mig. Hur snygga är dom inte??


80 (?) svenska riksdaler från älskade glitter som sagt
Kommentarer
Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Wow! Så himla kul att sälja grejer! Jag sålde gammalt lego förut och fick typ 1000 spänn för det! :D

2011-02-10 @ 21:05:52
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0