lista sådär på kvällskvisten!

2011-02-11 / 17:55:03
1. Det första du tvättar i duschen? Känner med händerna om vattnet är varmt eller inte?
2. Gillar du kaffe? Nä fy fan alltså! Men är man trött så kan det hjälpa...
3. Hur mår du just nu? Dåligt för jag är hungrig.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? -
5. Berätta om din senaste dröm: Drömde att min kompis skällde ut mig för att jag råkade kasta en glasflaska på en trotoarkant, sen kom en random kille och räddade mig och sen var jag helt pötsligt på ica?
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nej, tror inte det.
7. Vad vill du ha just nu? Värmeeee, sommar!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Beror på vilken glass!
10. Använder du smileys? Inte i bloggen så ofta.. tycker det ser ''kladdigt'' ut... 
11. Har du träffat någon kändis? Jorå!
12. Gillar du keso? JA det är jättegott!
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Ba ba ba med miss Li. Irriterande!
14. Hur många länder har du besökt? 2, sverige och finland... så nice. Eller? Men ska utomlands i sommar.
15. Är dina föräldrar stränga? Nej, det påstår jag inte. Med måtta isf!
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? JA! Fatta kicken!?!?!?
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Ingenting glittrar mer än min fina mobil..
18. Brukar du hyra film? Yeeeeez kompiz
19. Var kommer du vara på lördag? Hemma eller med någon friendelifriend :)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Vad snackar vi om nu?
22. Vad åt du till lunch? Fiskgratäng alá jörnköket!!!! GROTESKT!
23. Har du lockigt hår? Nej, men lite självfall.
24. När grät du senast? Igårkväll.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Någon gång? haha... 100 gånger
26. Favoritårstid? SOMMAR!
27. Vem höll du senast i handen? David då vi gick och tittade på stjärnorna förra helgen och bråkade. Love you även om du suger mer än en liten 3 åring suger på sin klubba.
28. Sover du med TVn på? Ofta!
29. Tycker du att du är gammal? Hahahah nej!
30. Är du mörkrädd? Kinda.
31. Gillar du ditt liv just nu? It's heavy dude, haha nej men nu är det lite jobbigt.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Fåtal gånger.
33. Har du bra syn? Ser jättebra!
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma lagar mat och pappa är hemma hos sig!
35. Vad har du på dig just nu? Svarta cheepisar, tröja, cardian och ett korshalsband.. förvånande??
36. Vad var det senaste du köpte? Pimpims till Daniel.. haha
37. Hatar du mer än 3 personer? Ogillar ett antal.
38. Använder du sushipinnar?
Har testat, det är fett svårt!
40. Äger du ett vapen? What about min mobil?
41. Gillar du ditt hår? Jodå, nu ser det iallafall människoaktigt ut.. hahaha
42. Gillar du dig själv? Sådär.
Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Mina örhängen kommer från ur&penn.

Din nya design är jätte fin! :)

2011-02-11 @ 18:17:33
URL: http://fannybs.blogg.se/
Postat av: J e s s i c a

sv: Hhehe, jag vetatt jag är cp(L)

2011-02-11 @ 18:48:33
URL: http://bessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0