cut cut

2011-02-10 / 14:49:23

.
Begav mig igår efter skolan till min frisör Lisa för att fixa håret lite. Klippte av ungefär en decimeter och jag känner mig riktigt nöjd. Mitt hår känns mycket livligare och som alltid när man klippt sig ser det fräshare ut.
.
Detta var sista gången jag klippte mig hos henne också.. Hon ska som sagt flytta så jag har ingen aning hur jag ska klara mig nu efter 4 års klippning med henne. Det är alltid så bra när jag kommer dit slänger jag mig direkt i stolen och så börjar vi babbla om allt nytt som hänt sen sist jag var där. I'll miss her!
Kommentarer
Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Vad fiiint Lisa! :D

2011-02-10 @ 21:09:19
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0