beating of your heart

2011-02-17 / 21:00:28
weheartit.com
.
Förlåååååååååååt amigos för att jag inte uppdaterat bloggen. Har fullt upp med att tänka, plugga, äta, sova och skratta. Självklart hamnar bloggen lite på sniskan då, men nu är det helg snart. Nya möjligheter mina fina vänner, nya möjligheter.
.
Så vad har jag haft för mig idag då? - Jo,
jag har varit i skolan hela jäkla dagen. Jag startade dagen med matte (hurray hurray!?), och direkt efter det bjöds det på ett saftigt, fett jävla NO:prov, som jag hade övat på flera dagar. Sen bara försvinner allt ur hjärnan och jag failar totalt.
.
Nu ska jag lägga mig och powernapa i en timme, sen fika, sen sova ännu mer. Kom hem vid 3 idag, somnade direkt och vaknade vid 7 igen. Löve.
Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: tack sötnos!

2011-02-17 @ 23:08:36
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0