alla hjärtans dag

2011-02-14 / 14:42:19
Zup?
Idag är det alla ♥-dag! Så härligt med lite kärlek åt folket. Jag somnade vid 3 igår så jag är lagomt trött. Vaknade imorse vid 7 av att mamma kom in och gav mig gelehjärtan. Morgonen kunde inte blivit bättre. Jag låg kvar i sängen yttligare en timme sen steg jag upp, åkte till skolan och skrattade. Jag vet inte vad som flög i mig, men jag gick runt där helt mobbad och bara skrattade. Det gick inte att sluta. Allt började med att jag fick ett sms där det stod ''Tomt?'' Tänk er då mig vinglandes i trappen upp mot mitt lag. Jag fick för mig att det stod tomtat. Jag satte igång direkt och grisgarvade. Självklart ramlade jag i trappen också. Härliga morgon. Efter det lilla äventyret fortsätta jag skratta åt allting i yttligare 2 timmar, sen var det lugnt. Småungarna trode jag var galen. Tänk er en helt mobbad blondin som går runt och asgarvar som en gris för sig själv.

30 minus är det föresten idag här i Skellefteå. 30.
Det är faktiskt riktigt otäkt att man får svårt att andas för att det är så kallt. Håller mig nog inne hela resten av dagen och dricker té och lyssnar på musik. Gillagillagilla.
.
Såhär glamorös är jag denna härliga dag, se och lär:
Notera att jag gav er ett litet hjärta där på slutet också!










Kommentarer
Postat av: Lisaa

Happy Valentines day! :))

2011-02-14 @ 18:00:53
URL: http://bloggarelizzie.blogg.se/
Postat av: zandra

den är super fin

har du haft en bra dag?

2011-02-14 @ 20:00:55
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Kamilla Nylund

Måste bara fråga.. hittar inte någonstans vars det står din ålder, men, hur gammal är du? :-)

2011-03-04 @ 10:00:27
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0