the person who really loves you doesn't leave you when everybody else does

2011-04-22 / 00:49:17
Alltså åh. Jag håller på att bli tokig på att min dator är trasig. Har 100 procent insperation till inlägg och tusentals bilder jag vill redigera och fixa och kanske en ny design.. Sen ska datorskiten gå sönder såklart, så nu har jag bara lite blandade bilder som är snabbfixade i photofiltre.... alltså inte photoshop, fyfan, spyr typ upp mitt liv vad irriterad jag är. Men iallafall... vi ska fixa datorn inom kort och då fasen får ni hålla hårt i hatten!


Frukost. Yoghurt med frysta bär, thé och mina rostade mackor som ännu inte blivit klara i brödrosten. Mums. Det luktar hunger i min lilla mage just nu. Förövrigt så har jag tryckt en halv kladdkaka ikväll, bara så ni vet.


Mina converse, magnifikt! Finns alltid där, i alla lägen. Love them.


Testar kamerainställningar. Ett litet tap där.


Jag är glad och bortstar tänderna. Och världens bästa mamma står och gör en läskig min... täckte hundra procnent över den för allas bästa, haha skoja. Älskar dig mamma!

Lov. Jag äääälskar lov. Att bara ligga och slöa i flera dagar och inte behöva göra någonting, det är precis vad jag och Linus gjort den senare veckan. Vi kan, om jag helt seriöst ska gissa sett ungefär 24 filmer dem senare 2 veckorna. Hälften av dom var sevärda och resten vet jag inte ens vad vi tänkte med när vi valde att se dom. Massa mys iallafall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0