oh holy friday

2011-04-01 / 19:16:18
Sådärja, en god middag senare och en snabbdusch med packning är jag nu redo för att kliva på bussen mot Linus. Sover där inatt så kommer inte uppdatera någonting ikväll, tyvärr.. Imorgon kommer troligtvis inte heller det upp så mycket inlägg då jag förhoppningsvis ska iväg och träna, och sen så har min egna dator där jag har photoshop gått sönder. Faaan, faaan faaan!! Men vi ska försöka fixa den imorgon.
.
Föresten så undrade någon läsare om jag redigerar min hy på bilder på mig här i bloggen, och svaret är Nej. Det enda jag gör när jag redigerar bilder är att jag ändrar lite kontrast och ljus i bildens helthet och lite kurvor. Gör inga såkallade ''skönhets-fix''. Nu drar jag, ha en fin kväll.
Kommentarer
Postat av: RONJA

betalade du haidi för att göra designen? :)

2011-04-02 @ 17:43:33
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0