webcam

2010-09-28 / 19:29:31

hahah.. glamoröst, tagna för 1 minut sedan


Hallå på er, och 10000 stycken förlåt för den usla uppdateringen och bildbristen dem senaste dagarna.. Men jag har helt enkelt varit för upptagen för att blogga, men snart är det helg så då ska det nog bli bättre. Idag stannade jag hemma från skolan. Allt var bara för mycket. Dem senaste dagarna har jag känt att jag pressat mig själv alldeles för mycket i skolan (vilket jag inte ska just nu), så jag bara bröt ihop igårkväll, haha. Efter lite aggritation som gick ut på både mamma och syster kunde inte riktigt somna, så jag låg vaken länge och var helt ustliten när det var morgon, så ringde skolan och sjukanmälde mig. Dem förstod precis. Synd var det däremot, för fick ställa in en träff + sånglektioerna.. buhu.. men det tar jag nästa vecka istället! Imorgon är det iallafall dags för skolan igen. Vi har kort dag imorgon också, endas 3 lektioner.. Så det blir riktigt skönt. På en av dem lektionerna ska vi ha origenterings terori-prov. Jag hoppas över hela mitt hjärta att det går bra. På själv orgenteringsprovet gick det skandal dåligt, haha! Jag blev attackerad av en hund, drunknade i vatten, fick skavsår och failade totalt, så vi får se hur det går imorgon, haha. Föresten, jag vet inte vad, men mamma var extra snäll idag och köpte subway till middag + att hon bjussade mig på ett par converse! Det satt riktigt bra det, tack världens bästa Mamma! ♥

Näää, hörrni! Nu ska jag sluta tråka ut er. Bättre inlägg kommer snart, pusspuss!
Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin blogg du har! <3 Har du gjort designen själv? Isf vilka mått?

Kram! :)

2010-10-03 @ 21:21:15
URL: http://typisktlisaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda - Theres only one tree hill

Sjukt snygga naglar! :)

2010-10-10 @ 14:25:43
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0