summer of -10

2010-09-12 / 00:04:02
några få oredigerade slumpvis valda bilder från i sommar, love it! (den sista är från igår)

Jag satt just och tänkte på hur bra denna sommaren har varit. För det första har vädret varit helt kanon bra, och jag har badat och solat och gjort hur mycket niceiga saker som helst! Och sedan känner jag att jag mer och mer har blivit mig själv igen efter min krasch förra hösten.. Så, denna sommaren har varit king.

Jag minns speciellt alla underbara kvällar och dagar i skråm tillsammans med Sove och David och alla andra. Det har varit helt awesome, och jag ser framemot ännu mera flum och skoj med dem. Sedan alla galna saker som jag och älskling Johanna har gjort tillsammans, som när vi cycklade 5,2 mil. Vi gjorde det! Jag minns verkligen lyckan efteråt.. haha! Och alla fina film kvällar tsm med Lydde & fanny & Johanna. Dem har varit totalt awesome dem med. Alla kvällar i stugan, där sjön är blank och allt är lungt och fint.. Älskaälskaälska! Och sedan alla dagar med bara familjen, middagar och allt annat underbart! Älskar det verkligen. Och vad mer? Ja, det finns hur mycket som helst. Stockholm. Älskade sthlm.. Alla nätter där, grönan, shopping, moster&morbror, god mat och sandhamn. Jag kan inte annat än älska sommaren, och ser framemot sommaren 2011 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0