random, random, raaaaaaandom

2010-09-26 / 21:57:06
överdrivet galen tjej som tydligen verkar vilja pussas.. haha, eller hur var det nu? iallafall så är bilden tagen förra veckan, och har bildbrist så vad gör man inte för alla som vill ha lite pics


hahaha.. sparade detta medd. i mina mallar, fett random.. gillare, denna bilden togs däremot för typ 10 sekunder sen

Hej, hej, hej.. hemskt mycket HEJ! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra förutom att mitt rum ser ut som ett rent h-vete, jag har ont i magen, träden är typ gula (!!), det är kallt ute, har matte att göra (orkar inte.. döda mig!!), det är söndag, och skola imorgon. Sedan är jag fortfarande förkyld! Det är helt sjukt! Har typ varit det i 2 veckor nu. Inte okej någonstans. Iallafall så har mina kusiner varit här idag. Vi har gjort samma gamla stuffs, fikat, spelat buzz och jag leker monster. Ganska okej endå! Dem är överdrivet söta och vilda båda två. En på 5 och ett halvt år, och en på 4. Mina små sötnusar! Igår var jag iallafall i skåm. Vi åt middag där, surströmming! Jummy, jummy! Efter middagen så hade jag och stina tråkigt, så vi gick och la oss och spårade på några container.. (alltså på containerna, inte inuti dem) Där låg vi typ 1 timme sammanlagt, och hade det riktigt mysigt. Sedan krachade min mage senare, så det slutade med att jag somnade.

Alltså.. vad är det för fel på mig? Detta inlägg failas ju. Kommer säkert radera det senare. Jag har ingen insperation, och har ont i magen. Igen. Nu ska jag sova. Puss. Love you.
Kommentarer
Postat av: c.

så snygga naglar! :D

2010-10-01 @ 23:16:34
URL: http://baracaroliine.devote.se
Postat av: Carro

schnyygggt!

2010-10-03 @ 14:32:19
URL: http://carolinequach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0