it's the earth

2010-09-03 / 20:50:33
Halsduk - Wedins, svarta halvblanka jeans - J&C, pöströja - gina tricot
.
Hahaha.. att jag ens la ut bilden ovan är lite sjukt. Så otroligt sjukt överdrivet failad dagens outfit. Men det var någon av er som ville ha mer  dagens outfit, och jag la verkligen ner min själv i detta och försökte få till en någonlunda bra bild, men ni ser ju vad som hände! Det går ju verkligen inte hålla kameran stilla, få med hela kroppen och sedan så ska ju inte blixten förstöra.. Haha, usch alltså. Jag beundrar verkligen er som kan ta outfits bilder till 100%! Iallafall så har jag varit i skolan idag. Från 8 till halv 11 sooooooooft! Pluggade lite och sedan drog jag in och träffade min älskade lilla munk Johanna! Vi hade det riktigt mysigt och en ring fick följa med hem. Sedan tackade magen också för en räksallad. På stan träffade vi Nora! Det var riktigt trevligt att höra vad hon tyckte om klassens fjällresa, och bara snacka lite med henne då hon alltid är glad och sprallig! Sedan träffade vi också Sove & stoffe en snabbis, så mina ben vad döda. Tur då att mormor ringde och bjöd över oss på räkpaj! :D Min absoluta favoritmaträtt i hela aniversum jorden och atomsfärden och rymden! Nej, hörrni. Nu ska jag ta och käka lite på mitt godis.. 5,99 kr/hg på hemma kväll! Inte illa hörrni! Ha en fin kväll, Puss puss!
Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt gumman! <3

/Mamma

2010-09-05 @ 00:44:43
Postat av: Julia

Jättefin outfit!:)

2010-09-05 @ 12:00:33
URL: http://juleas.blogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

Hej, du har blivit utmanad! ;) http://almasfoto.blogg.se/2010/september/utmaning.html



Kram! ♥

2010-09-05 @ 12:02:12
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0