herregud/maria/jesus - buddah!!!!

2010-09-19 / 21:01:37
hahaha road tjej på 14 år söker ett liv ring 090-99999 för mer information, tagna för 1 min sen.

Alltså. Jag kan inte andas, jag håller på att stressa sönder. Kom just innanför dörren efter att ha varit i skråm med david och stajner och haft superskoj. När jag loggade in på datorn möttes jag av en chock. Det var över 1000 anmälningar på dagens blogg. H-e-r-r-e-g-u-d var ordet. Jag kunde knapps andas, kände strässen och började direkt slumpa ut 4 vinnare. Efter att jag var klar med det loggade jag in på msn, där väntade 9 nya som ville adda mig, flera miljon tals mejl och såntdär. Och på fb, massa vän förfrågningar. Haha! Herregud. Nu måste jag svara på lite kommentarer.. eller host, MYCKET kommentarer, käka godis och skynda mig i säng. Jag håller på att dö av huvudvärk, så jag är ledsna att göra er besvikna... men det blir inge mer bloggning ikväll, vi hörs imorgon istället! Ha nu en bra kväll, och svaren från frågestunden kommer senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0