fifan vid trikigt inligg

2010-09-06 / 23:02:53
Blä och usch! Just idag är det ingen blogg dag. Eller egentligen är det ingen såkallad ''blogg dag'' någon dag för tillfället.. alla mina knasiga idéer som gjorde att min blogg stack ut och var helt konstig är på solsemster. Undrar verkligen vart, och när dem kommer tillbaka.. Jag hoppas att dem kommer snart.

Just nu sitter iallafall jag och tuggar tuggummin, även fast jag har världens huvudvärk! Inte direkt en bra match då det bara gör huvudvärken värre.. men jag är i begär av socker! Nåväl, godnatt då världens tråkigaste fulaste idiotigaste blogg i världen.. nu ska jag sova, och imorgon bitti har jag sovmorgon!
Kommentarer
Postat av: towe

lägg in mer knasiga bilder på dig ! (;

2010-09-06 @ 23:50:21
URL: http://tnordqvist.blogg.se/
Postat av: Celine

Det kommer nog tillbaka snart!:)

2010-09-08 @ 16:36:42
URL: http://lillyceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0