awesomeness

2010-09-09 / 18:44:41
Tjenis penis! Jag tänkte faktiskt köra på ett sånt här dåligt, tråkigt, idiotiskt världelöst ''vardags-inlägg'' som jag egentligen dissar totalt här i bloggen, men känner för att skriva lite om dagen nu så ima go for it. Idag vaknade jag av att min hemska väckarklocka ringt i typ 15 minuter utan att jag vaknat (?) Ovanligt att jag inte vaknade, men ännu ovanligare att jag vaknade när Elin ropade tyst ''Lisa...stäng av väckarklockan''... men iallafall så böjade vi skoldagen med matte. Inte okey om ni frågar mig. Mitt sämsta ämne, och speciellt på morgonen. Jag halvsov hela lektionen medans Jesper och Johanna jobbade mega flitigt bredvid mig...hehe! Efter matten rullade dagen på, och efter skolan drog jag och Johanna och Lydia in till stan. Där fikade vi, kollade facebook (såklart?) och jag köpte även 2 par örhängen. Fångade ett av dem på bilden som ni kan se nedan. Snögga om ni frågar mig! Iallafall så juste, på esteten idag gick vi till nordanå och var på utställning, det var riktigt....tråkigt! Men efter uställningen fick vi som uppdrag till att dra in till stan och fota hus. Så jag, Johanna, Lydia och sebbe drog in och fotade lite. Awesome! Efter stan och allt tjafs drog jag på utv. samtal, och nu sitter jag här och lyssnar på musik! So long mina vänner, so looong!


here is one of them... 29 (!!!!!!) kr på ur och penn, haffa haffa!
Kommentarer
Postat av: ' p o u l i n e

Hej söti, lust att göra ett länkbyte? :)

2010-09-09 @ 19:38:54
URL: http://poulines.se/
Postat av: Cornelia

Gilla gilla

2010-09-14 @ 18:51:19
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0