a rainy sunday in picturies

2010-09-12 / 18:34:07
min älskade lilla rosa plutt som jag efter 5 månader fortfarande inte förstår mig på, trög fattad som jag är! idag fick jag över 876 låtar på den, efter att ha sktitit i att ladda över nått då jag haft spotify och telen full med musik. Jag råkade synkrotiesera (stavas?) över allt på datorn, när jag bara skulle ladda över några få låtar som jag med omsorg valt ut... herregud vad failad man kan bli, men men.. får väll be om hjälp att fixa detta

här har jag bott en stor del av denna regniga söndag, i sängen! jag har lyssnat på musik, sett TV, ätit godis, pratat i telefon, läst och sovit. hela tiden har jag sprungit ner och värmt på min 'riskudde' meepis och lagt mig till rätta! så jävla skönt alltså

dagen startades med en härlig frukost... mums

Såhär har min söndag varit hittills, ganska mycket chill faktiskt då jag fortfarande springer runt i mjukis kläder! Har just ätit middag, och snackar med Johanna i telefon, vi har ett väldigt normalt samtal.. och snart ska jag träna! Tro det eller er. Det är nästan så att jag bli chockad själv... go healthy!
Kommentarer
Postat av: marika

åh vad jag älskar när du gör såna här inlägg !

bara när du tar foton på dig, ditt rum, vad du har ätit och allt möjligt.

sånt som inspirerar en, bara den enkla bilden på din säng och på din frukost inspirerar.

önskar du kunde uppdatera lite bättre, har följt din blogg i två år nu och jag tröttnar aldrig!

2010-09-12 @ 20:29:36
URL: http://squarepants.devote.se
Postat av: Anonym

hejsan :) jag undrar var du har för mått på sängen ? :)

2010-09-18 @ 17:31:33
URL: http://letsgetnasty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0