yesterday goes today

2010-10-17 / 10:39:25
Gårkvällen var helt underbart, galet, överdrivet rolig! Jag var som sagt med David och stina, och fy tusan vad mycket jag skrattade alltså. Kom hem vid 12-tiden och då somnade jag direkt för jag var så trött.

Idag ska jag bege mig in mot stan för att vara med Johanna, Linus och William. Det blir nog roligt. Ska vara i stan 12 och jag har nyss stigit upp så det blir ganska stressigt.. Efter att jag har varit där så blir det att dra till skråm igen och vara med david och stina. Det känns tråkigt att helgen snart är slut.. men det är bara att se framemot nästa.. Och föresten så har vi bara en lektion på tisdag, hur skönt är inte det?


tagen med manuell inställning, bilden äroskarp, men den ska vara det. nikon D40 nikkor 18-55 mm
Kommentarer
Postat av: L I N A [Foto&Design]

Hej, ta chansen och ställ frågor nu på min frågestund, alla frågor tar jag sedan upp i ett videoinlägg. Kör på! :)

2010-10-17 @ 18:26:53
URL: http://sonyflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0