sunday

2010-10-24 / 14:03:58
Bilden är tagen igårnatt vid 4-5 tiden, haha.... väldigt glamoröst eller hur var det nu??

Sådärja, nu har jag just sagt hejdå till min lilla Johanna, och jag kan bara säga att herregud vad trött jag är! Det känns som om hela min kropp är inlagd i en fet jävla vårrulle. Jag kan knappt röra mig.. mina muskler skriker verkligen ''sova...sova... soooovaaaa!!'' men nej, jag ska inte sova. Det räcker med att jag har sovit 3 timmar! Johanna kom iallafall till mig igår vid 5 tiden. Då gick vi hem till mig och satt och flummade med lite people på skype. Riktigt roligt när man heter Johanna och Lisa, för vi är inte rädda att göra bort oss.... hehe. Sen åt vi middag och allt sånt där, gick ut en stund och pratade, rullade lite ner för backar och bara snackade. Sen satt vi vakna i mitt rum hela fucking natten på skype med Linus och Wille. Det var riktigt roligt.. förutom att William och Johanna somnade.... Men jag våldväckte iallafall Johanna efter en stund så då var det full rulle igen..... ett litet tag. Vid 6 tiden somnade vi. Eller, Johanna. Jag låg och snackade och snackade och snackade.. men tillslut somnade Johanna och jag gav upp hoppet om att berätta intressanta saker. Efter ett tag slumrade jag också. Jag vaknade typ av att Johanna låg på mig och pratade i sömnen...? så jag försökte väcka henne, smälla till henne och allt det där.. men det var lite hopplöst. Efter ett tag var vi vakna. Och helvete hur risiga vi såg ut.
.
Nu ska jag duscha och fara till skråmträskt. Det blir nog roligt :)
Återkommer lite senare..... ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: grottis

ja du ser lite trött ut sötis <3

2010-10-24 @ 18:50:21
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: bianca

Hur har du kunnat dela upp dina kategorier med rubriker?

2010-10-24 @ 19:53:55
URL: http://dreamtouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0