halloween

2010-10-31 / 18:30:50
Happy halloween allesammans, och förlåt för den usla upppdateringen. När jag har uppdaterat har det bara varit tråkiga inlägg + webcam bilder, men tro mig, det kommer upp massa bilder inom kort, och en kanske en liten... överaskning? Ja, vad vet jag? ;) Nu är det iallafall söndag, och det känns skönt att veta att vi är lediga hela veckan som nu kommer. Höstlov, you know. Ska mest bara ta det lungt, och sova. På tisdag ska jag till Luleå, och det är väll det ända ''måstet'' jag har detta lov.

Nu ska jag gitta, vi höres & synes!!!!!!
Kommentarer
Postat av: grottis

hi hi kul bild på dej sötnos <3

2010-11-01 @ 00:49:39
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0